Dual Action Scrub 116 g

(voorheen Vitascrub)

Uiterst krachtige scrub voor vette + acne gevoelige huid.

Bent u onbekend met het gebruik van ZO Skin Health en/of ZO Medical, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen, zodat wij u een optimaal protocol kunnen voorschrijven.

Snelle levering
Gratis verzending vanaf € 50,00
Veilig online betalen
Productadvies nodig? Vraag het aan onze huidprofessionals

Dual Action Scrub is een multifunctionele, buitengewoon effectieve behandeling van acne waarbij acneveroorzakende bacteriën worden aangevallen en de huid helderder wordt. Deze formule bevat zowel chemische als fysieke exfolianten die dode cellen op het huidoppervlak en overtollig talg verwijderen. Teatree-olie lost overmatige talg op het huidoppervlak op, die de poriën kunnen verstoppen en tot uitslag kunnen leiden, en verwijdert deze. Een exclusief complex dat gedurende 12 uur geleidelijk meerdere oxidanten afgeeft, garant staat voor continue bescherming van antioxidanten tegen beschadiging door vrije radicalen en de huid kalmeert en verzacht. Terwijl toegevoegde huidrehydratoren ervoor zorgen dat de huid zacht en gehydrateerd blijft en droogheid wordt bestreden.

Eens per dag gebruiken, of indien gewenst minder vaak (2-3 keer per week). Aanbrengen op een vochtige huid en ten minste 1 minuut lang inmasseren. Het gebied rondom de ogen vermijden. Goed afspoelen met lauw water.

– Voert poriënverstoppende huidcellen af
– Lost overmatige talg op en verwijdert deze
– Bestrijdt acneveroorzakende bacteriën
– Vult hydratatie aan

PEG-6, Synthetic Wax, Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Lactic Acid, C20-40 Pareth-40, Salicylic Acid, Aqua/Water/Eau, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 80, Sodium PCA, Candelilla Cera/Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax/Cire de candelilla, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Ceteareth-20, Hydrogenated Jojoba Oil, Leontopodium Alpinum Meristem Cell Culture, Marrubium Vulgare Meristem Cell Culture Fragrance (Parfum), Tocopheryl Acetate, Lecithin, Polymethyl Methacrylate, Retinyl Palmitate, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Ultramarines (CI 77007).